söndag 9 februari 2014

Min DS -badge!

Nu är jag klar och godkänd i digitala skollyftet. Jippiii!


Min DS-Badge
Känner mig stolt över fin feedback, som jag fått av Annelie S:

"När jag läser din "digiskolresa" så känner jag att du har nått de mål du satte upp. Du har skapat i de digitala verktygen i tex Thinglink,Google Tour Builder och Videoscribe. 
Du har delat med dig av ditt fina arbete med Koalan och lässtrategifilmer både på Facebook och Google +.
Du har utvecklat egna idéer inom digitala verktygen och delade med 
                                     dig av det på din skola;

"Thinglink var ett bra verktyg på flera olika sätt när jag tänkte efter... som tankekarta till exempel! När min kollega, som undervisar i åk 5, rådfrågade mig om hur man på ett roligt sätt kan piffa upp elevernas egna resebloggar om Europa blev mitt svar givetvis: Thinglink."
Din ansökan vilar på de tre benen så jag vill gärna ge dig din badge :)
Härligt jobbat Marika"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar