söndag 2 december 2018

Välkommen in!


Första advent och det är fest hos mig på bloggen ikväll! Fem år sedan bloggen startades och en magisk gräns är nådd, en miljon besökare. Fantastiskt kul, tycker jag! 

Vill tacka er alla där ute, som berättat att ni läst och sparat mina temaplaneringar i svenska och SO med det språkutvecklande arbetssättet i fokus. Det betyder mycket att veta att det jag skrivit kommer andra till nytta. 

Största vinsten har jag nog fått själv. Kan verkligen rekommendera att blogga och skriva ner sina tankar. Det är ett superbra sätt att reflektera kring den egna undervisningen och något som förstås alltid kan utvecklas vidare. Att jag sedan, mycket tack vara min blogg, fått möjligheten att vara med och skriva ett läromedel, Livet i Bokstavslandet, är jag förstås oändligt tacksam för! 

Så skriv, dela med er, reflektera och gläds i det underbara undervisning kan ge!

De mest lästa inläggen

Klicka på rubrikerna nedan för att läsa mer


Hoppas att ni har en fin första advent och njuter med något varmt och gott!

Kramar, Marika


Läs mer
Gå gärna med i facebookgruppen Livet i Bokstavslandet så kan du få ännu mer tips om läromedlet.

Har du ett instagramkonto kan du följa mig på @lasoskrivundervisning för dagliga uppdateringar, tips och idéer.

Min egen facebook-sida Los Läs- och skrivundervisning uppdateras med jämna mellanrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar